امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

10 Blogs That Could Change Your CRM World

This story was originally published on Jan. 31, 2018, and is brought to you today as part of our Best of ECT News series. Where does the discipline of CRM begin? We have a good idea where the software ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB7EAFF684B942B0B1F583308C7EA229&url=https%3a%2f%2fwww.crmbuyer.com%2fstory%2f85635.html&c=15609957816249654014&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment